Linkbuilding

Linkbuilding, alebo budovanie spätných odkazov predstavuje neodmysliteľnú súčasť a ťažiskovú aktivitu optimalizácie pre vyhľadávače (SEO). Ide o činnosť vykonávanú mimo webovej stránky (offpage SEO aktivitu), prostredníctvom ktorej je možné zlepšiť pozície vo výsledkoch vyhľadávania na želané, užívateľmi vyhľadávané kľúčové slová.

Cieľom linkbuildingu je:

Dlhodobo zvýšiť organickú návštevnosť webovej stránky

Zlepšiť mieru konverzií a výsledky webovej stránky

Zvýšiť povedomie o značke a produktoch spoločnosti

Prečo realizovať linkbuilding prostredníctvom nás:

Odkazový profil budujeme prirodzene

Nepoužívame žiadne black-hat SEO techniky

Výsledky našej práce majú dlhodobú trvácnosť

Dosahujeme nadpriemerné výsledky v kratšom čase

Používame kvalitné zdroje spätných odkazov

Poskytujeme pravidelný reporting služieb

Pravidlá úspešného linkbuildingu:

Získavanie spätných odkazov zo silných, kvalitných a vierohodných zdrojov

Získavanie odkazov z tematicky rovnakých, resp. podobných webových stránok

Prirodzenosť odkazového profilu, pod ktorou rozumieme:

  • rovnováhu medzi pomerom dofollow a nofollow odkazov
  • rovnováha medzi pomerom odkazujúcich domén a spätných odkazov
  • rovnomerné rozloženie zdrojov odkazov
  • obmieňanie anchor textu
  • prirodzené rozloženie kvality a kvantity získaných spätných odkazov v čase

Mám záujem o linkbuilding

Cena budovania spätných odkazov je stanovená na základe výsledkov stratégie linkbuildingu, ako aj na základe rozpočtu potenciálneho zákazníka.

Využívané zdroje odkazov na linkbuilding:

  • Články na magazínoch a blogoch (dofollow)

    Publikovanie PR článkov na silných a kvalitných magazínoch a blogoch patrí medzi základné a najdôležitejšie činnosti v rámci linkbuildingu

  • Odkazy z homepage magazínov a blogov (dofollow)

    Získavanie spätných odkazov z domovskej stránky magazínov a blogov predstavuje taktiež dôležitú súčasť linkbuildingu

  • Odkazy zo spravodajských portálov (dofollow)

    Spravodajské portály, ako napríklad joj.sk, zoznam.sk, noviny.sk, markiza.sk atď. predstavujú veľmi vierohodné a silné zdroje spätných odkazov, ktoré sa vo významnej miere podieľajú na úspešnej optimalizácií

  • Odkazy zo sociálnych sietí (nofollow)

    Spätné odkazy zo sociálnych sietí, ako napríklad Google+, Twitter, Facebook atď. majú pri úspešnom linkbuildingu svoje stabilné miesto

  • Profily na katalógoch (dofollow aj nofollow)

    Katalógy a odkazy z nich boli vždy dôležitou súčasťou linkbuildingu a aj v dnešnej dobe je nutné ich zahrnúť do procesu linkbuildingu

  • Články na web 2.0 (nofollow)

    Web 2.0 predstavujú subdomény silných webových stránok, ako napríklad wordpress.com, tumblr.com atď. Tieto spätné odkazy zvyšujú vierohodnosť webovej stránky a taktiež im treba v rámci linkbuildingu venovať pozornosť

  • Články na PDF a PPT stránkach (nofollow)

    Publikovanie článkov obsahujúcich spätný odkaz na webových stránkach určených na zdieľanie PDF a PPT materiálov predstavuje dôležitú súčasť linkbuildingu

  • Ďalšie zdroje spätných odkazov (dofollow aj nofollow)

    Do tejto kategórie môžeme zaradiť diskusné fóra, broken linkbuilding, analýzu odkazového profilu konkurencie a umiestnenie odkazov na tie isté webové stránky a kontaktovanie partnerských webových stránok