Analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov by mala byť prvým krokom každej optimalizácie pre vyhľadávače, pretože odhaľuje, aké frázy (a do akej miery) užívatelia pri vyhľadávaní na internete zadávajú do fulltextových vyhľadávačov.

Výsledky analýzy kľúčových slov sa používajú nie len na určenie fráz, ktoré by mali byť predmetom optimalizácie, ale aj na vytvorenie štruktúry a obsahovej stránky webu, ako aj zistenie trhového potenciálu.

Prostredníctvom analýzy kľúčových slov zistíte:

aké kľúčové slová sa spájajú s vašim biznisom

aký je potenciál trhu z hľadiska vyhľadávanosti

aký je potenciál jednotlivých kategórií a produktov

ako sa vaši (potenciálni) zákazníci pri vyhľadávaní správajú

aká by mala byť štruktúra vašej webovej stránky

ako by mala vyzerať obsahová stránka vášho webu

Na vytvorenie analýzy kľúčových slov používame kombináciu viacerých zdrojov a nástrojov, aby sme mali istotu, že je komplexná a odhaľuje celý potenciál trhu.

Pri analýze sa okrem najvyhľadávanejších slov zameriavame aj na tzv. longtail kľúčové slová (frázy zložené s viacerých slov), ktoré zvyknú byť menej konkurenčné a predstavujú atraktívnu cestu k dosiahnutiu popredných pozícií a vyššej návštevnosti webovej stránky v kratšom časovom období.

Mám záujem o analýzu kľúčových slov

Cena analýzy kľúčových slov je stanovená na základe počtu kategórií na webovej stránke, prvotnej analýzy (počtu slov z hlavného analytického nástroja) a odhadovaného času stráveného analýzou kľúčových slov.