SEO linkbuilding (off-page SEO)
Ponúkame aj publikovanie článkov so spätnými odkazmi v našom portfóliu magazínov. V prípade záujmu o viac informácií nás neváhajte kontaktovať.
SEO linkbuilding, resp. off-page SEO predstavuje proces budovania spätných odkazov a zároveň neodmysliteľnú súčasť a ťažiskovú aktivitu optimalizácie pre vyhľadávače (SEO). Ide o činnosť vykonávanú mimo webovej stránky (off-page SEO aktivitu), prostredníctvom ktorej je možné zlepšiť pozície vo výsledkoch vyhľadávania na želané, užívateľmi vyhľadávané kľúčové slová.
Cieľom SEO linkbuildingu (off-page SEO) je:
Prečo realizovať SEO linkbuilding (off-page SEO) prostredníctvom nás:
Pravidlá úspešného SEO linkbuildingu:
- rovnováhu medzi pomerom dofollow a nofollow odkazov
- rovnováhu medzi pomerom odkazujúcich domén a spätných odkazov
- rovnomerné rozloženie zdrojov odkazov
- obmieňanie anchor textu
- prirodzené rozloženie kvality a kvantity získaných spätných odkazov v čase
Ak máte aj vy záujem o kvalitný a prirodzený SEO linkbuilding, resp. off-page SEO, ktoré skutočne funguje a nestojí tisíce eur, neváhajte sa na nás obrátiť. Na SEO linkbuilding využívame celý rad techník, máme široké portfólio zdrojov odkazov, lepšie odberateľské ceny a zároveň máme na túto činnosť vlastné know-how. Navyše spätné odkazy získané od našej spoločnosti vydržia v čase, takže nadobudnuté pozície a celkové výsledky vám len tak skoro nezmiznú.
Mám záujem o linkbuilding
Cena linkbuildingu je stanovená na základe mnohých faktorov, ako napríklad miery konkurencie v odvetví, časového horizontu dosiahnutia cieľov, či sa jedná o webovú stránku alebo internetový obchod a pod.
Využívané zdroje odkazov na linkbuilding:
Články na magazínoch a blogoch (dofollow)
Publikovanie PR článkov na silných a kvalitných magazínoch a blogoch patrí medzi základné a najdôležitejšie činnosti v rámci linkbuildingu
Odkazy z homepage magazínov a blogov (dofollow)
Získavanie spätných odkazov z domovskej stránky magazínov a blogov predstavuje taktiež dôležitú súčasť linkbuildingu
Odkazy zo spravodajských portálov (dofollow)
Spravodajské portály, ako napríklad joj.sk, zoznam.sk, noviny.sk, markiza.sk atď. predstavujú veľmi vierohodné a silné zdroje spätných odkazov, ktoré sa vo významnej miere podieľajú na úspešnej optimalizácií
Odkazy zo sociálnych sietí (nofollow)
Spätné odkazy zo sociálnych sietí, ako napríklad Twitter, Facebook a pod. majú pri úspešnom linkbuildingu svoje stabilné miesto
Profily na katalógoch (dofollow aj nofollow)
Katalógy a odkazy z nich boli vždy dôležitou súčasťou linkbuildingu a aj v dnešnej dobe je nutné ich (racionálne) zahrnúť do procesu linkbuildingu
Ďalšie zdroje spätných odkazov (dofollow aj nofollow)
Do tejto kategórie môžeme zaradiť napríklad broken linkbuilding, analýzu odkazového profilu konkurencie a umiestnenie odkazov na tie isté webové stránky alebo kontaktovanie partnerských webových stránok.