0915 221 750

Search form

PPC a Facebook

PPC kampaň

Máte záujem o kvalitnú a cenovo dostupnú Pay Per Click (PPC) kampaň?

Ponúkame vám návrh stratégie, registráciu, profesionálne nastavenie a aktívnu správu vašej kampane s cieľom okamžite zvýšiť návštevnosť a predajnosť vašej webovej stránky. Kontaktujte nás a spoločne nastavíme rozpočet, kľúčové slová a ich cenu.

  • Finálna cena služby sa skladá (1.) z ceny jednorazového nastavenia, inštalácie a analýzy kľúčových slov (25 slov), (2.) z ceny za správu kampane a (3.) z rozpočtu na reklamu.

Jednorazové nastavenie a analýza od 129 € Mesačná správa od 119 € Objednať

Čo je to PPC kampaň?

Ako funguje PPC kampaň?

Prečo realizovať PPC kampaň prostredníctvom nás?

Dlhoročné skúsenosti s mnohými projektmi
Kvalitné nastavenie a umiestnenie vašej reklamy pred konkurenciu
Aktívne monitorovanie vašej kampane
Neustále navrhovanie zlepšení súčasnej stratégie
Optimalizácia nákladov na jednotlivé kľúčové slová
Pravideľné reporty a priebežné výsledky (stav) vašej kampane

Facebook kampaň

Súčasťou každého online marketingu by mala byť aj propagácia na sociálnej sieti Facebook.

Hovorí sa, že kto nie je na Facebooku, akoby neexistoval. Okrem toho je FB stránka často kľúčovým zdrojom návštev webovej stránky a preto by mala byť riadená odborne a s jasne vytýčenou stratégiou.

Práve z tohto dôvodu sme zahrnuli FB kampaň aj do našej ponuky služieb. Naši certifikovaní odborníci s niekoľko ročnou praxou sa postarajú o to, aby vaša komunita na Facebooku rásta a spôsobovala tak vyššiu návštevnosť vášho webu/e-shopu.

Ponúkame vám vytvorenie, nastavenie a aktívnu správu vašej FB stránky na profesionálnej úrovni, ako aj vytvorenie jasnej a dlhodobej stratégie vašej Facebook kampane. Aktívna správa zahŕňa tvorbu a dizajnovanie statusov, súťaží, aktívnu komunikáciu a zapájanie členov skupiny a všetky ostatné činnosti, ktoré s úspešnou správou FB kampane súvisia.

Vytvorenie, nastavenie a stratégia + správa na 1. mesiac 149 € Cena za mesačnú správu po 1. mesiaci 179 € Objednať
  • Cena Facebook kampane sa skladá (1.) z ceny vytvorenia, nastavenia, dizajnu, úvodnej grafiky a stratégie (jednorazovo), (2.) z ceny za správu kampane a (3.) z rozpočtu na propagáciu jednotlivých statusov.